Na Osnovni šoli Ankaran je minuli četrtek potekalo zaključno srečanje šol, vključenih v projekt VEČJEZIČNIKI, ki z inovativnimi pristopi k jezikovni in kulturni integraciji otrok spodbuja raznolikost med osnovnošolci za boljše sobivanje in bolj vključujočo šolsko skupnost. V živahnem in toplem vzdušju se je povezalo več kot 100 otrok iz šestih različnih šol: OŠ Koper, OŠ Vojke Šmuc Izola, OŠ Šturje Ajdovščina, OŠ Oskarja Kovačiča Škofije, OŠ Tabor Logatec in gostiteljice OŠV Ankaran.
Otroci, ki se sicer med seboj ne poznajo, so imeli priložnost stkati nova poznanstva in skozi skupne gibalno-jezikovne igre spoznavati drug drugega in raznolike jezikovne svetove, ki jih živijo v svojih šolskih skupnostih. Dogodek je otrokom omogočil, da so na konkreten način doživeli vsebine projekta onkraj okvirov razreda in rednega pouka v aktivnem sodelovanju s svojimi vrstniki z drugih koncev Slovenije.
Po družabnih igrah in skupni malici so sledile predstavitve posameznih razredov večjezičnikov, kjer so otroci z inovativnimi pristopi prikazali jezikovno-kulturno identiteto svojih skupin. Kratke predstavitve in kvizi o jezikih ter kulturnih posebnostih so sprožili veliko navdušenja in zanimanja ter pokazali, kako bogat in pisan je večjezični mozaik v slovenskih šolah.
Dogodek je še en dragocen korak k ustvarjanju vključujoče in jezikovno občutljive šole prihodnosti.
Dogodek je potekal v okviru raziskovalnega projekta Kognitivno-inkluzivni pristopi k medjezikovnemu zavedanju pri jezikovni integraciji otrok s priseljenskim ozadjem (Z6-50201), ki ga financira Javna agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (ARIRS).
