COBISS
Področja raziskovalnega interesa
- Migracije
- Kvalitativna in kvantitativna metodologija
- Sociologija spolov
- Sociologija mladine
Izobrazba
Diploma iz angleškega jezika s književnostjo in sociologije, Filozofska fakulteta UM, 2016
Magisterij iz poučevanja angleščine in sociologije, Filozofska fakulteta UM, 2019
Doktorat iz sociologije, Filozofska fakulteta UM, v teku
Zaposlitve
Mlada raziskovalka in asistentka, ZRS Koper, 2019-
Asistentka, Filozofska fakulteta UM, 2020-
Funkcije in članstva
Članica Združenja za študije etničnosti in nacionalizma
Članica Ameriško-slovenske izobraževalne fundacije
Članica Slovenskega sociološkega društva
Dosežki in nagrade
Mladi sociološki up, 2023
Kristalni celjski grb za odličen uspeh in perspektivnost, 2020
Najboljše magistrsko delo s področja mladine, 2020
Raziskovalna štipendija ASEF, 2018
Projekti
EXPECT_Art, Exploring and Educating Cultural Literacy through Art, 2024 – 2026 raziskovalka
HUMAN, Digital Hate Interrupter Activism to combat structural racism promoting inter-community cooperation through digital technologies, 2024-2026, raziskovalka
SPARK, Strenghtening Psychological Awareness and Resilience for Kids, 2024-2026, raziskovalka
CAREvolution, Revolutionizing the gender-responsive work-life balance through comprehensive inclusive targeting of employees’ well-being and mental health, 2024-2026, raziskovalka
EWA, Empowering Women in Active Society, 2022-2024, raziskovalka
Instituticionalne, zakonodajne in ozaveščevalne rešitve ter aktivnosti pri naslavljanju spolnega nadlegovanja in drugih oblik spolnega nasilja v visokošolskih in raziskovalnih organizacijah v Sloveniji, 2021-2023, raziskovalka
MiCREATE, Migrant Children and Communities in a Transforming Europe, 2019-2022, raziskovalka
Youth Study Southeast Europe 2018/2019, 2017-2018, raziskovalka
Izbor publikacij
Dežan, L. & Sedmak, M. How do you feel at school? A cross-country comparative analysis of migrant adolescents’ school well-being. Frontiers in education, 2023, 8, 1 – 11.
Sedmak, M., Medarić, Z. & Dežan, L. »Othering« and integration of migrant children and young people of Albanian ethnic origin: evidence from Slovenian schools. V: Arun, S. (ur.). Global migration and diversity of educational experiences in the Global South and North: a child-centred approach. 2023. London, New York: Routledge. 73-89.
Dežan, L. & Sedmak, M. Policy and practice: The integration of (newly arrived) migrant children in Slovenian schools. Annales: anali za istrske in mediteranske študije. Series historia et sociologia. 2020, 30(4): 559 – 574.