Opis
NADARJENI IN TALENTIRANI UČENCI. MED POSLANSTVOM IN ODGOVORNOSTJO
Avtorica / Author: Mojca Kukanja Gabrijelčič
»Monografija predstavlja pomemben prispevek k razumevanju nekaterih ključnih vprašanj s področja nadarjenosti in talentiranosti na slovenskem in širšem področju. Avtorica prouči nadarjenost skozi sodoben pedagoški, psihološki, epistemološki in terminološki model ter bralca spodbuja k razmisleku o pomembnosti pedagoškega dela z nadarjenimi, socialno in intelektualno kompetentnimi posamezniki, ki predstavljajo pomemben človeški potencial in neprecenljivo družbeno koristnost. Avtorica v znanstveni monografiji še posebej aktualno, izvirno in plastično predstavi različne didaktične pristope, ki jih lahko učitelji uporabijo v učno diferenciranih in individualiziranih programih ter šolskih in izvenšolskih dejavnostih pri delu z nadarjenimi učenci.«
(Iz recenzije red. prof. dr. Milene Ivanuš Grmek)
»Monografija je pomembna za razvoj znanstvenega področja nadarjenih, talentiranih in učno uspešnih učencev v Republiki Sloveniji. Z metodološko ustreznim analitičnim raziskovanjem, s poglobljenimi primerjavami, sintezo ter z vrednotenjem evropske šolske zakonodaje in dokumentov je monografija izvirni prispevek k pedagoškim znanostim v slovenskem in širšem evropskem prostoru.«
(Iz recenzije izr. prof. dr. Danijele Trškan)
Izdaja monografije je bila finančno podprta s strani Javne agencije za raziskovalno dejavnost Slovenije.